Banner

Zarządzanie szkołą nigdy nie było tak proste!

Poznaj wszystkie funkcje systemu EduSky. Zobacz potencjał rozwiązania.

ScrollDown
  1. Właściciel
  2. Sekretariat
  3. Lektor
  4. Uczeń/Opiekun

Wystawianie faktur VAT

  • Wystawianie faktur VAT
  • Wystawianie faktur bez VAT
  • Integracja z GUS – pobieranie danych o firmie na podstawie NIP
  • Wystawienia faktur na podstawie towarów z magazynu, usług oraz własnych pozycji
  • Automatyczne tworzenie dokumentów wpłaty umów na podstawie faktury

Saldo i zadłużenie umowy

  • Zestawienie wymaganych płatności
  • Zestawienie wpłat dla umowy
  • Zestawienie rat
  • Wyliczanie aktualnego salda oraz zaległości

Obsługa wpłat z banków

  • Ładowanie wpłat z plików
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie podanego identyfikatora umowy
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie numeru konta osoby wpłacającej
  • Zapisywanie podsumowania dla wczytanych paczek – ilość wpłat i ich wartość
  • Możliwość edycji wpłaty bankowej i powiązanie jednej wpłaty z dwoma lub więcej umowami (w przypadku gdy wpłata dotyczy wielu osób)

Zarządzanie pozostałymi kontaktami z uczniami

  • Dodawanie spotkań
  • Dodawanie telefonów
  • Dodawanie notatek
  • Dodawanie innych zadań
  • Dodawanie do lekcji pokazowych
  • Prezentacja wszystkich zdarzeń również w formie linii czasu

Odwoływanie zaplanowanych zajęć

  • Wskazywanie zastępstw
  • Dodawanie nowych zajęć
  • Uzupełnianie obecności na zajęciach
  • Automatyczne wypełnianie zajęć

Obsługa wiadomości e-mail oraz SMS

  • Wysyłanie wiadomości do kursów, grup, uczniów danego lektora i bezpośrednio do osób zapisanych w systemie (uczniów, rodziców, opiekunów)
  • Lista wysłanych wiadomości
  • Status wiadomości
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości dla wydarzeń, rozwiązań umów oraz dodania danych do logowania

Dodawanie i edycja wydarzeń

  • Nazwa i opis wydarzenia
  • Załącznik do wydarzenia (plakat)
  • Kogo dotyczy wydarzenie (kurs/grupa/uczeń)
  • Powiadomienia o wydarzeniu (email, SMS) oraz harmonogram powiadomień
  • Tworzenie różnych kategorii wydarzeń
  • Możliwość określania wielkości grup
  • Możliwość samodzielnego dopisywania do wydarzeń opiekunów i uczniów
  • Wiązanie wydarzeń z zajęciami – umożliwienie w ten sposób utworzenia planowanych wydarzeń dydaktycznych (sprawdziany, lekcje pokazowe)

Zarządzanie lektorami

  • Wyznaczanie zastępstw lektor – lektor w podanych okresach
  • Dodawanie spotkań
  • Dodawanie notatek
  • Dodawanie innych zadań
  • Prezentacja wszystkich zdarzeń również w formie linii czasu

Plan zajęć

  • Automatyczne tworzenie plan na podstawie terminów zajęć grup
  • Wsakzywanie kolizji sal
  • Wskazywanie kolizji lektorów
  • Dodawanie dni wolnych od pracy
  • Tworzenie dynamicznych zajęć (nie wynikających z planu) 
  • Odrabianie zajęć dla nauczycieli
  • Zatępstwa okresowe
  • Odrabanie zajęć przez uczniów
  • Lekcje pokazowe

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • lektorami

Kontynuacja nauki

  • Mozliwość określenia dla kursu, sugerowanego kursu następnego
  • Ręczne wskazywanie sugerowanego kursu następnego dla ucznia 
  • Przedłużanie umów / tworzenie zapisów na kolejny rok na podstawie sugerowanych kursów następnych

Zarządzanie umowami / zapisami oraz uczniami

  • Zarządzanie zgodami
  • Zarządzanie informacjami dodatkowymi
  • Zarządzanie rodzajami płatności (gotówka, rozkładanie na raty, itp.)
  • Zarządzanie promocjami
  • Zarządzanie informacjami dodatkowymi (uczulenia, obecna klasa, itp)
  • Zarządzanie „źródłami pochodzenia”, czyli informacjami o wiedzy na temat szkoły
  • Przygotowanie szablonu umowy / zapisu na podstawie przekazanego wzorca
  • Generowanie umów / zapisów do wydruku
  • Rozwiązywanie umów z wyliczaniem salda

Magazyny

  • Definiowanie magazynów
  • Definiowanie kategorii towarów i usług
  • Dodawanie i edycja towarów i usług
  • Tworzenie dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ)
  • Tworzenie automatyczne dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ) na podstawie faktur zakupu i sprzedaży
  • Możliwość przekazywania towarów na stan pojedynczego ucznia
  • Możliwość zbiorczego przekazywania towarów na stan uczniów danej grupy oraz tworzenie zestawień listy materiałów do przekazania dla lektorów

Rozliczenia z nauczycielami

  • Możliwość prowadzenia rozliczeń z nauczycielami na poziomie stawek określanych globalnie (dla całej szkoły), stawek dla poszczególnych grup  lub stawek na poziomie zajęć
  • Możliwość prowadzenia rozliczeń za zajęcia na podstawie ilości osób w grupie oraz czasu trwania zajęć
  • Generowanie rozliczeń za zrealizowane zajęcia oraz przewidywanych kosztów zajęć nadchodzących

Obsługa wpłat z banków

  • Ładowanie wpłat z plików
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie podanego identyfikatora umowy
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie numeru konta osoby wpłacającej
  • Zapisywanie podsumowania dla wczytanych paczek – ilość wpłat i ich wartość
  • Możliwość edycji wpłaty bankowej i powiązanie jednej wpłaty z dwoma lub więcej umowami (w przypadku gdy wpłata dotyczy wielu osób)

Rozliczenia gotówkowe

  • Obsługa wpłat
  • Obsługa wypłat
  • Raport kasowy wg. zadanych dat

Zarządzanie ocenami

  • Okreslanie poziomów ocen
  • Dodawanie wag ocen
  • Dodawanie ocen

Zarządzanie obecnościami uczniów na zajęciach

  • Wyznaczanie zastępstw
  • Usprawiedliwianie nieobecności

Zarządzanie zasobami szkoły

  • Sale lekcyjne
  • Pomoce dydaktyczne które można użyć w trakcie prowadzenia zajęć

Uzupełnianie zajęć

  • dodawanie do zajeć obecności, nieobecności, spóźnień
  • opisy zajęć
  • dodawanie prac domowych
  • dodawanie ocen opisowych
  • uwagi
  • informacje o wykorzystanych narzędziach dydaktycznych (książki, płyty, filmy, itp)
  • opcjonalnie automatyczne wypełnianie zajęć

Zarządzanie użytkownikami

  • dodawanie do uczniów i rodziców/opiekunów możliwości lgoowania (tzw. użytkownik systemowy)
  • nadawanie haseł o okreslonej strukturze
  • blokowanie konta

Zarządzanie rodzicami/opiekunami

  • Dodawanie jednego lub dwóch opiekunów
  • Dodawanie danych kontaktowych oraz dedykowanych numerów dla wiadomości SMS
  • Dodawanie specjalnych numerów do umowy/zapisów (tzw. ICE)
  • Przypisanie jednego opiekuna do jednego lub wielu uczniów

Zarządzanie kursami

  • Definiowanie dowolnych przedmiotów
  • Określanie czasu jednostki lekcyjnej
  • Wybór poziomów nauczania
  • Dodawanie kosztów materiałów szkoleniowych i innych kosztów
  • Sugerowanie kursu następnego
  • Definiowanie wielu cen kursu i wartości pierwszej wpłaty (dla płatności ratalnych)
  • Określanie liczby zajęć w roku w zależności od ceny
  • W kontekście umowy, możliwość kalkulacji ceny kursu w oparciu o ilość przeprowadzonych i pozostałych zajęć

Tworzenie grup

  • Dodawanie lektorów
  • Dodawanie sal
  • Data rozpoczęcia i zakończenia zajęć
  • Dodawanie uczniów
  • Ustalanie tygodniowego planu zajęć

Wystawianie faktur VAT

  • Wystawianie faktur VAT
  • Wystawianie faktur bez VAT
  • Integracja z GUS – pobieranie danych o firmie na podstawie NIP
  • Wystawienia faktur na podstawie towarów z magazynu, usług oraz własnych pozycji
  • Automatyczne tworzenie dokumentów wpłaty umów na podstawie faktury

Saldo i zadłużenie umowy

  • Zestawienie wymaganych płatności
  • Zestawienie wpłat dla umowy
  • Zestawienie rat
  • Wyliczanie aktualnego salda oraz zaległości

Zarządzanie pozostałymi kontaktami z uczniami

  • Dodawanie spotkań
  • Dodawanie telefonów
  • Dodawanie notatek
  • Dodawanie innych zadań
  • Dodawanie do lekcji pokazowych
  • Prezentacja wszystkich zdarzeń również w formie linii czasu

Odwoływanie zaplanowanych zajęć

  • Wskazywanie zastępstw
  • Dodawanie nowych zajęć
  • Uzupełnianie obecności na zajęciach
  • Automatyczne wypełnianie zajęć

Obsługa wiadomości e-mail oraz SMS

  • Wysyłanie wiadomości do kursów, grup, uczniów danego lektora i bezpośrednio do osób zapisanych w systemie (uczniów, rodziców, opiekunów)
  • Lista wysłanych wiadomości
  • Status wiadomości
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości dla wydarzeń, rozwiązań umów oraz dodania danych do logowania

Dodawanie i edycja wydarzeń

  • Nazwa i opis wydarzenia
  • Załącznik do wydarzenia (plakat)
  • Kogo dotyczy wydarzenie (kurs/grupa/uczeń)
  • Powiadomienia o wydarzeniu (email, SMS) oraz harmonogram powiadomień
  • Tworzenie różnych kategorii wydarzeń
  • Możliwość określania wielkości grup
  • Możliwość samodzielnego dopisywania do wydarzeń opiekunów i uczniów
  • Wiązanie wydarzeń z zajęciami – umożliwienie w ten sposób utworzenia planowanych wydarzeń dydaktycznych (sprawdziany, lekcje pokazowe)

Zarządzanie lektorami

  • Wyznaczanie zastępstw lektor – lektor w podanych okresach
  • Dodawanie spotkań
  • Dodawanie notatek
  • Dodawanie innych zadań
  • Prezentacja wszystkich zdarzeń również w formie linii czasu

Plan zajęć

  • Automatyczne tworzenie plan na podstawie terminów zajęć grup
  • Wsakzywanie kolizji sal
  • Wskazywanie kolizji lektorów
  • Dodawanie dni wolnych od pracy
  • Tworzenie dynamicznych zajęć (nie wynikających z planu) 
  • Odrabianie zajęć dla nauczycieli
  • Zatępstwa okresowe
  • Odrabanie zajęć przez uczniów
  • Lekcje pokazowe

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • lektorami

Kontynuacja nauki

  • Mozliwość określenia dla kursu, sugerowanego kursu następnego
  • Ręczne wskazywanie sugerowanego kursu następnego dla ucznia 
  • Przedłużanie umów / tworzenie zapisów na kolejny rok na podstawie sugerowanych kursów następnych

Zarządzanie umowami / zapisami oraz uczniami

  • Zarządzanie zgodami
  • Zarządzanie informacjami dodatkowymi
  • Zarządzanie rodzajami płatności (gotówka, rozkładanie na raty, itp.)
  • Zarządzanie promocjami
  • Zarządzanie informacjami dodatkowymi (uczulenia, obecna klasa, itp)
  • Zarządzanie „źródłami pochodzenia”, czyli informacjami o wiedzy na temat szkoły
  • Przygotowanie szablonu umowy / zapisu na podstawie przekazanego wzorca
  • Generowanie umów / zapisów do wydruku
  • Rozwiązywanie umów z wyliczaniem salda

Magazyny

  • Definiowanie magazynów
  • Definiowanie kategorii towarów i usług
  • Dodawanie i edycja towarów i usług
  • Tworzenie dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ)
  • Tworzenie automatyczne dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ) na podstawie faktur zakupu i sprzedaży
  • Możliwość przekazywania towarów na stan pojedynczego ucznia
  • Możliwość zbiorczego przekazywania towarów na stan uczniów danej grupy oraz tworzenie zestawień listy materiałów do przekazania dla lektorów

Rozliczenia z nauczycielami

  • Możliwość prowadzenia rozliczeń z nauczycielami na poziomie stawek określanych globalnie (dla całej szkoły), stawek dla poszczególnych grup  lub stawek na poziomie zajęć
  • Możliwość prowadzenia rozliczeń za zajęcia na podstawie ilości osób w grupie oraz czasu trwania zajęć
  • Generowanie rozliczeń za zrealizowane zajęcia oraz przewidywanych kosztów zajęć nadchodzących

Rozliczenia gotówkowe

  • Obsługa wpłat
  • Obsługa wypłat
  • Raport kasowy wg. zadanych dat

Zarządzanie ocenami

  • Okreslanie poziomów ocen
  • Dodawanie wag ocen
  • Dodawanie ocen

Zarządzanie obecnościami uczniów na zajęciach

  • Wyznaczanie zastępstw
  • Usprawiedliwianie nieobecności

Zarządzanie zasobami szkoły

  • Sale lekcyjne
  • Pomoce dydaktyczne które można użyć w trakcie prowadzenia zajęć

Uzupełnianie zajęć

  • dodawanie do zajeć obecności, nieobecności, spóźnień
  • opisy zajęć
  • dodawanie prac domowych
  • dodawanie ocen opisowych
  • uwagi
  • informacje o wykorzystanych narzędziach dydaktycznych (książki, płyty, filmy, itp)
  • opcjonalnie automatyczne wypełnianie zajęć

Zarządzanie użytkownikami

  • dodawanie do uczniów i rodziców/opiekunów możliwości lgoowania (tzw. użytkownik systemowy)
  • nadawanie haseł o okreslonej strukturze
  • blokowanie konta

Zarządzanie rodzicami/opiekunami

  • Dodawanie jednego lub dwóch opiekunów
  • Dodawanie danych kontaktowych oraz dedykowanych numerów dla wiadomości SMS
  • Dodawanie specjalnych numerów do umowy/zapisów (tzw. ICE)
  • Przypisanie jednego opiekuna do jednego lub wielu uczniów

Zarządzanie kursami

  • Definiowanie dowolnych przedmiotów
  • Określanie czasu jednostki lekcyjnej
  • Wybór poziomów nauczania
  • Dodawanie kosztów materiałów szkoleniowych i innych kosztów
  • Sugerowanie kursu następnego
  • Definiowanie wielu cen kursu i wartości pierwszej wpłaty (dla płatności ratalnych)
  • Określanie liczby zajęć w roku w zależności od ceny
  • W kontekście umowy, możliwość kalkulacji ceny kursu w oparciu o ilość przeprowadzonych i pozostałych zajęć

Tworzenie grup

  • Dodawanie lektorów
  • Dodawanie sal
  • Data rozpoczęcia i zakończenia zajęć
  • Dodawanie uczniów
  • Ustalanie tygodniowego planu zajęć

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • nauczycielami

Pulpit/Dashboard

  • nadchodzace zajęcia
  • zajecia do uzupełnienia
  • grafik na najbliższe trzy miesiące
  • czat
  • nadchodzące wydarzenia
  • grupy do których lektor jest przypisany

Widok na własne grupy

  • Tygodniowy rozkład zajęć
  • Plan zajęć na najbliższy miesiąc
  • Lista uczniów

Uzupełnianie zajęć

  • dodawanie do zajeć obecności, nieobecności, spóźnień
  • opisy zajęć
  • dodawanie prac domowych
  • dodawanie ocen opisowych
  • uwagi
  • informacje o wykorzystanych narzędziach dydaktycznych (książki, płyty, filmy, itp)
  • opcjonalnie automatyczne wypełnianie zajęć

Własna oś czasu

  • oś na której wyświetlane są informacje o uczniu w porządku chronologicznym
    • przystąpienie do szkoły
    • uwagi
    • oceny
    • oceny opisowe
    • rezygnacja ze szkoły
    • ewentualne inne zdarzenia
  • dla rodziców dodatkowo na iwdoku dostępne są:
    • płatności nadchodzące
    • wpłaty

Widok na własną grupę ucznia

  • Tygodniowy rozkład zajęć
  • Plan zajęć na najbliższy miesiąc
  • Lista uczniów

Dla rodziców wybór ucznia

  • możliwośc wyboru ucznia z listy (jeśli więcej niż jeden)
  • przeglądanie wszystkich informacji o uczniu w kontekście ucznia wybranego z listy

Biblioteka książek i materiałów

  • Kategorie przedmiotów
  • Pozycje w bibliotece
  • Możliwość wypożyczenia przez uczniów i lektorów

Dodawanie dokumentów

  • Możliwość dodania do ucznia dokumentów
  • Możliwość określania poziomy dostępu do dokumentu – dokument wewnętrzny, dokument widoczny dla opiekuna i ucznia

Osiągnięcia

  • Dostęp do wszytskich osiągnięć ucznia
    • oceny
    • oceny opisowe
    • uwagi

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • lektorami

Widok obecności w zajęciach

  • aktualna statystyka obejmująca
    • spóźnienia
    • oecności
    • nieobecności (w tym opcjonalnie nieobecności usprawiedliwone)

Korzyści

Dlaczego warto
korzystać z systemu
EduSky

platnosci on-line

Kalendarz zajęć

Planuj i dodawaj zajęcia do kalendarza. Udostępniaj informacje o zajęciach dla uczniów i lektorów.

wizerunek

Powiadomienia o zajęciach

Wysyłaj powiadomienia SMS o nadchodzących,
lub odwołanych zajęciach.

Korzyść #4

ponad1000użytkowników korzysta
już z Systemu EduSky

platnosci on-line

Zarządzanie wpłatami za zajęcia

Nie trać czasu! Wykorzystuj automatyczne wiązanie wpłat bankowych za kursy z konkretną umową.

wizerunek

Pozytywny wizerunek szkoly

Buduj pozytywne relacje z kursantami,
zapewnij im możliwość korzystania z nowoczesnych kanałów komunikacji

Korzyść #3

ponad1000użytkowników korzysta
już z Systemu EduSky

Komunikacja SMS

Skuteczna komunikacja

Bądź w ciągłym kontakcie z uczniami i rodzicami. Korzystaj z czatu lub wysyłaj wiadomości mailowe.

Baza_uczniow

Baza uczniów i lektorów

Daj nauczycielom, opiekunom i studentom
dostęp do osobistych profili zawierających dedykowane informacje i harmonogramy.

Korzyść #2

ponad1000użytkowników korzysta
już z Systemu EduSky

Zarządzanie

Proste zarzadzanie szkołą

Definiuj różne rodzaje kursów,
dodawaj uczniów, układaj plany zajęć

Finanse

Kontrola finansów

Monitoruj zaległe wpłaty, wysyłaj
przypomnienia o nadchodzącyh płatnościach

Korzyść #1

ponad50000użytkowników korzysta
już z Systemu EdySky

Zapraszamy do kontaktu

Szukasz systemu do zarządzania szkołą?
zadzwoń lub wpisz swoje dane - oddzwonimy z ofertą.

Wsparcie techniczne

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu
odpowiadamy pod adresem e-mail:

Telefon
serwis@edusky.pl

Czekamy na kontakt
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Gdzie jesteśmy?

Jeśli jesteś w okolicy zapraszamy do
naszego biura w kieleckim
parku technologicznym
ul. olszewskiego 6, 25-663 Kielce

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych

Logo