Banner

Właściciel szkoły

Kontrola finansów i dostęp do raportów

ScrollDown
  1. Właściciel
  2. Sekretariat
  3. Nauczyciel
  4. Uczeń/Opiekun

Zarządzanie grupami

  • Baza grup aktywnych i archiwalnych
  • Nadawanie dla grup kolorów widocznych na planie zajęć
  • Przypisywanie do grupy zasobów – oddział, sala lekcyjna, nauczyciel, kurs
  • Możliwość definiowania grupy jednoosobowej
  • Dodawanie daty rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupy
  • Dodawanie sposobu wyliczania zajęć – na podstawie okresu grupy”od-do”, na podstawie ilości zajęć, na podstawie czasu zajęć
  • Dodawanie harmonogramu pracy grupy
  • Możliwość zdefiniowania dedykowanych ustawień dla pojedynczej grupy lub ustawień globalnych dla wszystkich grup – kategoria ocen, usprawiedliwienia, nieprzygotowania, prace domowe, odrobienia
  • Automatyczna archiwizacja grupy
  • Możliwość tworzenia grup firmowych przypisanych do organizacji

Plan zajęć

  • Automatyczne tworzenie planu na podstawie terminów zajęć poszczególnych grup
  • Wskazywanie kolizji sal (sal zajętych)
  • Wskazywanie kolizji nauczycieli (zajętych nauczycieli)
  • Dodawanie dni wolnych od pracy
  • Tworzenie dynamicznych zajęć (nie wynikających z planu) 
  • Wskazywanie zastępstw jednorazowych oraz okresowych
  • Wskazywanie odrabianych zajęć przez uczniów
  • Wskazywanie lekcji pokazowych

Odwoływanie zaplanowanych zajęć

  • Wskazywanie zastępstw
  • Dodawanie nowych zajęć
  • Uzupełnianie obecności na zajęciach
  • Automatyczne wypełnianie zajęć

Uzupełnianie zajęć

  • Dodawanie statusów obecności – obecny/nieobecny/spóźniony
  • Statusy – przygotowany/nieprzygotowany do zajęć
  • Pole opisu zajęć
  • Dodawanie prac domowych z terminem realizacji
  • Dodawanie ocen opisowych
  • Dodawanie uwag
  • Dokumenty do zajęć – możliwość dołączenia pliku, linków do zewnętrznych zasobów, pomocy dydaktycznych
  • Dodawanie informacji o wykorzystanych narzędziach dydaktycznych (książki, płyty, filmy, itp)
  • Automatyczne wypełnianie zajęć (opcjonalnie)
  • Możliwość dodania specjalnej stawki dla nauczyciela
  • Możliwość wprowadzenia przez nauczyciela korekty czasu trwania zajęć

Zarządzanie obecnościami uczniów na zajęciach

  • Sprawdzanie listy obecności na zajęciach
  • Statusy – obecny, spóźniony, nieobecny
  • Dodawanie terminu odrobienia nieobecności ze wskazaniem grupy/zajęć
  • Informacje o odrabianiu zajęć (zaplanowanych i zrealizowanych) na koncie kursanta
  • Statystyki obecności dla grup i grup firmowych
  • Usprawiedliwianie nieobecności
  • Frekwencja na zajęciach
  • Raport nieobecności występujących kilka razy z rzędu
  • Raport nieobecności i odrabiania zajęć

Zarządzanie ocenami

  • Określanie skali ocen
  • Dodawanie wagi ocen
  • Dodawanie ocen

Zarządzanie rodzicami/opiekunami

  • Dodawanie jednego lub dwóch opiekunów
  • Dodawanie danych kontaktowych oraz dedykowanych numerów do wiadomości SMS
  • Dodawanie specjalnych numerów do umowy/zapisów (tzw. ICE)
  • Przypisanie jednego opiekuna do jednego lub wielu uczniów

Dodawanie i edycja wydarzeń

  • Dodawanie nazwy i opisu wydarzeń
  • Dodawanie załączników do wydarzeń (plakat)
  • Sprecyzowanie kogo dotyczy wydarzenie (kurs/grupa/uczeń)
  • Przesyłanie powiadomień na temat wydarzeń (email, SMS) oraz ich harmonogramu
  • Tworzenie różnych kategorii wydarzeń
  • Możliwość określania wielkości grup
  • Możliwość samodzielnego dopisywania do wydarzeń opiekunów i uczniów
  • Wiązanie wydarzeń z zajęciami – umożliwienie w ten sposób utworzenia planowanych wydarzeń dydaktycznych (sprawdziany, lekcje pokazowe)

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • lektorami

Kontynuacja nauki

  • Możliwość określenia sugerowanego kursu następnego
  • Ręczne wskazywanie sugerowanego kursu następnego dla ucznia 
  • Przedłużanie umów / tworzenie zapisów na kolejny rok na podstawie sugerowanych kursów następnych

Zarządzanie nauczycielami

  • Baza nauczycieli aktualnych i archiwalnych
  • Możliwość wczytania bazy nauczycieli w procesie wdrożenia na podstawie przekazanych rekordów w formacie xls
  • Przypisany do Nauczyciela własny Klucz API do Platform Zoom, Click Meeting, LiveWebinar, WizIQ
  • Rozliczenia za prowadzone zajęcia na podstawie przyporządkowanego modelu rozliczeń
  • Przyporządkowanie przedmiotów nauczania
  • Przyporządkowanie poziomów nauczania
  • Wyznaczanie zastępstw jednorazowych i okresowych w podanym okresie
  • Dodawanie okresów niedostępności nauczyciela – dni tygodnia/określony przedział czasu
  • Wysyłka wiadomości z akceptacją lub bez akceptacji
  • Dodawanie zadań
  • Możliwość zdefiniowania dedykowanej stopki mailowej
  • Generowanie dokumentów rozliczeniowych – faktura VAT, umowa zlecenie, umowa o dzieło

Rozliczenia z nauczycielami

  • Rozliczenia z nauczycielami na poziomie stawek określanych globalnie (dla całej szkoły), stawek dla poszczególnych grup lub stawek na poziomie zajęć
  • Rozliczenia prowadzenia rozliczeń za zajęcia na podstawie ilości osób w grupie oraz czasu trwania zajęć
  • Możliwość zatwierdzania zajęć do rozliczeń
  • Raport - przewidywane wynagrodzenia
  • Raport rozliczeń za zrealizowane zajęcia
  • Raporty do pobrania danych w formacie xls, pdf
  • Generowanie dokumentów rozliczeniowych – faktura VAT, umowa zlecenie, umowa o dzieło

Magazyny

  • Definiowanie magazynów
  • Definiowanie kategorii towarów i usług
  • Dodawanie i edycja towarów i usług
  • Tworzenie dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ)
  • Tworzenie automatyczne dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ) na podstawie faktur zakupu i sprzedaży
  • Możliwość przekazywania towarów na stan pojedynczego ucznia
  • Możliwość zbiorczego przekazywania towarów na stan uczniów danej grupy oraz tworzenie zestawień listy materiałów do przekazania dla nauczycieli

Konfiguracja globalna

  • Dodanie logo szkoły
  • Definiowanie globalnych ustawień w zakresie wyświetlanych widoków/funkcji
  • Definiowanie parametrów związanych z wysyłką wiadomości z systemu (godziny od/do)
  • Integracja z Platformą edusky.online
  • Integracja z innymi platformami do prowadzenia zajęć online (ZOOM, WizIQ, ClickMeeting, LiveWebinar, własne linki do zajęć online)
  • Konfiguracja skrzynki pocztowej
  • Konfiguracja stopki mailowej
  • Widżet pogody – zdefiniowanie miejsca na podstawie szerokości i długości geograficznej
  • Integracja z operatorem płatności elektronicznych
  • Integracja z operatorem bramki SMS
  • Ustawienia kodów QR (do potwierdzania obecności na zajęciach)
  • Globalne ustawienia związane z wystawianiem faktur
  • Konfiguracja reCaptcha

Zarządzanie użytkownikami

  • Nadawanie ról w systemie – Uczeń, Rodzic/Opiekun, Nauczyciel, Pracownik biura, Dyrektor biura, Pracownik recepcji, Administrator, Księgowość, Koordynator/Supervisor, Pracownik HR, Opiekun handlowy, Metodyk
  • Globalne definiowanie widoków i zakresu prezentowanych danych dla poszczególnych ról
  • Globalne definiowanie funkcji dostępnych dla nauczyciela
  • Generowanie kont dla użytkowników
  • Nadawanie i resetowanie haseł dostępu
  • Blokowanie Użytkowników
  • Anonimizacja danych Użytkowników
  • Raport – Logowania Użytkowników

Zarządzanie kursami

  • Przypisanie do kursu dowolnego przedmiotu
  • Określanie czasu jednostki lekcyjnej
  • Określenie liczby zajęć w roku szkolnym
  • Wybór poziomów nauczania
  • Dodawanie kosztów materiałów szkoleniowych i innych kosztów
  • Sugerowanie kursu następnego
  • Definiowanie jednej lub wielu cen kursu i wartości pierwszej wpłaty (dla płatności ratalnych)
  • Określanie liczby zajęć w roku w zależności od ceny
  • W kontekście umowy, możliwość kalkulacji ceny kursu w oparciu o ilość przeprowadzonych i pozostałych zajęć

Zarządzanie zasobami szkoły

  • Definiowanie dni wolnych dla szkoły
  • Dodawanie regionów
  • Dodawanie oddziałów
  • Baza sal lekcyjnych
  • Repozytorium dokumentów i umów
  • Repozytorium szablonów wiadomości i powiadomień
  • Zarządzanie pomocami dydaktycznymi, których można użyć w trakcie prowadzenia zajęć
  • Biblioteka - wypożyczalnia książek i pomocy dydaktycznych

Zarządzanie umowami z kursantami

  • Wygenerowanie umowy na bazie indywidualnego szablonu/wzorca dokumentu
  • Przedstawienie propozycji umowy do podpisu online
  • Wygenerowanie dokumentu do wydruku
  • Duplikowanie umowy
  • Prolongaty
  • Zawieszenie umowy
  • Rozwiązanie umowy z wyliczaniem salda
  • Aneksy
  • Zarządzanie zgodami, promocjami, informacjami dodatkowymi, źródłami pochodzenia
  • Raport – zestawienie wpłat do umów
  • Raport – umowy z nadpłatami
  • Raport z braku zgód do aktualnych umów
  • Raport według źródeł pochodzenia
  • Raport – aktualne dane umów – liczba umów aktywnych, w trakcie wypowiedzeń, łączna wartość zadłużenia
  • Statusy umów – podpisana, w podpisie, odrzucona, rozwiązana, zakończona

Zgody do umowy

  • Dodawanie i edycja treści zgody
  • Dezaktywacja/Aktywacja zgody
  • Zarządzanie wyświetlaniem zgód w kontekście treści umowy, formularzy rejestracji osadzonych na stronie internetowej, umowach zawieranych online
  • Określanie kolejności wyświetlania
  • Określanie wymagalności zgody
  • Wyświetlanie zgód do akceptacji przy podpisywaniu umowy online

Saldo i zadłużenie umowy

  • Zestawienie wymaganych płatności
  • Zestawienie wpłat dokonanych
  • Zestawienie zaległości umów
  • Zestawienie rat
  • Wyliczanie aktualnego salda oraz zaległości
  • Wykaz operacji finansowych
  • Dodawanie operacji finansowych – wpłata gotówkowa, przelew bankowy, płatność kartą, voucher, rozliczenie nadpłaty z okresów poprzednich, umorzenie
  • Historia płatności elektronicznych
  • Wiekowanie należności – płatności wymagane, wpłaty dokonane, kwota zadłużenia, liczba dni zadłużenia, kwota odsetek
  • Raport – zestawienie wpłat do umów
  • Raport – umowy z nadpłatami

Zarządzanie promocjami

  • Dodawanie i edycja treści/opisu promocji
  • Dezaktywacja/Aktywacja promocji
  • Przywiązanie promocji do ceny kursu lub stawek godzinowych
  • Typy promocji – kwotowa, procentowa, specjalna
  • Rodzaj podziału – równomiernie lub od ostatniej raty
  • Możliwość wprowadzenia obniżki dla pierwszej wpłaty
  • Ustawienia dodatkowe – data i godzina rozpoczęcia i zakończenia promocji

Informacje dodatkowe na umowie z kursantem

  • Dodawanie i edycja treści/opisu informacji dodatkowych
  • Dezaktywacja/Aktywacja pola
  • Zarządzanie wyświetlaniem informacji dodatkowych w kontekście treści umowy i formularzy rejestracji osadzonych na stronie internetowej
  • wyświetlaniem zgód w kontekście treści umowy, formularzy rejestracji na stronie internetowej, umowach zawieranych online

Źródła pochodzenia na umowie

  • Dodawanie i edycja treści/opisu
  • Dezaktywacja/Aktywacja pozycji
  • Zarządzanie wyświetlaniem informacji na temat źródła pochodzenia w kontekście treści umowy i formularzy rejestracji osadzonych na stronie internetowej

Obsługa wpłat/wypłat gotówkowych

  • Dodawanie wpłaty gotówkowej i generowanie dokumentu KP do wydruku
  • Dodawanie wypłaty z kasy i generowanie dokumentu KW do wydruku
  • Możliwość przypisania wpłat gotówkowych do umów lub faktur
  • Tworzenie raportów kasowych wg. zadanych dat
  • Zestawienia finansowe w formacie xls wyszukane według parametrów: oddział, typ płatności, wykonawca operacji, data
  • Opcjonalnie integracja z drukarką fiskalną

Obsługa wpłat z banków

  • Ładowanie historii wpłat z plików pobranych z banku
  • Zapisywanie podsumowania dla wczytanych paczek – liczba i wartość wpłat w paczce
  • Podgląd, edycja, usuwanie pozycji w ramach wczytanej paczki
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie podanego w przelewie identyfikatora umowy
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie powiązania numeru konta osoby wpłacającej z umową zarejestrowaną w systemie
  • Możliwość edycji wpłaty bankowej i powiązanie jednej wpłaty z dwoma lub większymi ilościami umów (w przypadku gdy wpłata dotyczy wielu osób)
  • Możliwość rozdzielenia płatności na dwie lub więcej umów
  • Przypisanie wpłaty do umowy lub do wystawionej faktury
  • Sugerowanie umów potencjalnie psujących do wpłaty w przypadku braku powiązania automatycznego (na podstawie nazwiska kursanta lub opiekuna)
  • Raport wpłat bankowych nie przypisanych do umów

Wystawianie faktur VAT

  • Wystawianie faktur VAT
  • Wystawianie faktur bez VAT
  • Integracja z GUS – pobieranie danych o firmie na podstawie NIP
  • Wystawienia faktur na podstawie towarów z magazynu, usług oraz własnych pozycji
  • Ewidencja sprzedaży do pobrania w pliku JPK lub xls
  • Globalne ustawienia dokumentu faktury – dodanie logo, serii numeracji
  • Informacje dodatkowe na fakturze – zwolnienie z podatku/podstawa zwolnienia
  • Masowe generowanie faktur do wpłat dokonanych
  • Masowe generowanie faktur do płatności planowanych
  • Automatyczna wysyłka faktury w formacie pdf na wskazany adres e-mail odbiorcy

Obsługa wiadomości e-mail

  • Określenie czasu wysyłania wiadomości z systemu (dni tygodnia, godziny)
  • Konfiguracja własnej skrzynki pocztowej - własny adres do wysyłki wiadomości
  • Określenie nadawcy wiadomości, odpowiedz do, tryb "onbehalf"
  • Konfiguracja stopki globalnej stopki mailowej
  • Wysyłanie wiadomości do pojedyńczego użytkownika, grup użytkowników
  • Wysyłanie wiadomości do użytkowników wyszukanych po statusach (np. potencjalny klient, lekcja pokazowa)
  • Opcja zatwierdzania wiadomości przed wysyłką
  • Możliwość zdefiniowania wiadomości okresowych (nadchodzące płatności, windykacja, urodziny kursantów)
  • Podgląd wiadomości przed wysyłką, dodawanie załączników
  • Możliwość sprawdzenia statusu wiadomości
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości na temat wydarzeń, rozwiązań umów oraz dodania danych do logowania

Obsługa wiadomości SMS

  • Określenie czasu wysyłania wiadomości z systemu (dni tygodnia, godziny)
  • Integracja z zewnętrznym operatorem bramki SMS
  • Możliwość dodania do systemu własnego klucza do bramki SMS i prowadzenia rozliczeń za wiadomości poza systemem
  • Określenie pola nadawcy wiadomości (losowy numer telefonu, lub nazwa szkoły)
  • Wysyłanie wiadomości do pojedyńczego użytkownika, grup użytkowników
  • Wysyłanie wiadomości do użytkowników wyszukanych po statusach (np. potencjalny klient, lekcja pokazowa)
  • Opcja zatwierdzania wiadomości przed wysyłką
  • Możliwość zdefiniowania wiadomości okresowych (nadchodzące płatności, windykacja, urodziny kursantów)
  • Podgląd przed wysyłką - Liczba wiadomości SMS, Kwota jednostkowa za część SMS, Kwota sumaryczna
  • Możliwość sprawdzenia statusu wiadomości

Konfiguracja globalna

  • Dodanie logo szkoły
  • Definiowanie globalnych ustawień w zakresie wyświetlanych widoków/funkcji
  • Definiowanie parametrów związanych z wysyłką wiadomości z systemu (godziny od/do)
  • Integracja z Platformą edusky.online
  • Integracja z innymi platformami do prowadzenia zajęć online (ZOOM, WizIQ, ClickMeeting, LiveWebinar, własne linki do zajęć online)
  • Konfiguracja skrzynki pocztowej
  • Konfiguracja stopki mailowej
  • Widżet pogody – zdefiniowanie miejsca na podstawie szerokości i długości geograficznej
  • Integracja z operatorem płatności elektronicznych
  • Integracja z operatorem bramki SMS
  • Ustawienia kodów QR (do potwierdzania obecności na zajęciach)
  • Globalne ustawienia związane z wystawianiem faktur
  • Konfiguracja reCaptcha

Zarządzanie użytkownikami

  • Nadawanie ról w systemie – Uczeń, Rodzic/Opiekun, Nauczyciel, Pracownik biura, Dyrektor biura, Pracownik recepcji, Administrator, Księgowość, Koordynator/Supervisor, Pracownik HR, Opiekun handlowy, Metodyk
  • Globalne definiowanie widoków i zakresu prezentowanych danych dla poszczególnych ról
  • Globalne definiowanie funkcji dostępnych dla nauczyciela
  • Generowanie kont dla użytkowników
  • Nadawanie i resetowanie haseł dostępu
  • Blokowanie Użytkowników
  • Anonimizacja danych Użytkowników
  • Raport – Logowania Użytkowników

Zarządzanie kursami

  • Przypisanie do kursu dowolnego przedmiotu
  • Określanie czasu jednostki lekcyjnej
  • Określenie liczby zajęć w roku szkolnym
  • Wybór poziomów nauczania
  • Dodawanie kosztów materiałów szkoleniowych i innych kosztów
  • Sugerowanie kursu następnego
  • Definiowanie jednej lub wielu cen kursu i wartości pierwszej wpłaty (dla płatności ratalnych)
  • Określanie liczby zajęć w roku w zależności od ceny
  • W kontekście umowy, możliwość kalkulacji ceny kursu w oparciu o ilość przeprowadzonych i pozostałych zajęć

Zarządzanie zasobami szkoły

  • Definiowanie dni wolnych dla szkoły
  • Dodawanie regionów
  • Dodawanie oddziałów
  • Baza sal lekcyjnych
  • Repozytorium dokumentów i umów
  • Repozytorium szablonów wiadomości i powiadomień
  • Zarządzanie pomocami dydaktycznymi, których można użyć w trakcie prowadzenia zajęć
  • Biblioteka - wypożyczalnia książek i pomocy dydaktycznych

Zarządzanie umowami z kursantami

  • Wygenerowanie umowy na bazie indywidualnego szablonu/wzorca dokumentu
  • Przedstawienie propozycji umowy do podpisu online
  • Wygenerowanie dokumentu do wydruku
  • Duplikowanie umowy
  • Prolongaty
  • Zawieszenie umowy
  • Rozwiązanie umowy z wyliczaniem salda
  • Aneksy
  • Zarządzanie zgodami, promocjami, informacjami dodatkowymi, źródłami pochodzenia
  • Raport – zestawienie wpłat do umów
  • Raport – umowy z nadpłatami
  • Raport z braku zgód do aktualnych umów
  • Raport według źródeł pochodzenia
  • Raport – aktualne dane umów – liczba umów aktywnych, w trakcie wypowiedzeń, łączna wartość zadłużenia
  • Statusy umów – podpisana, w podpisie, odrzucona, rozwiązana, zakończona

Zgody do umowy

  • Dodawanie i edycja treści zgody
  • Dezaktywacja/Aktywacja zgody
  • Zarządzanie wyświetlaniem zgód w kontekście treści umowy, formularzy rejestracji osadzonych na stronie internetowej, umowach zawieranych online
  • Określanie kolejności wyświetlania
  • Określanie wymagalności zgody
  • Wyświetlanie zgód do akceptacji przy podpisywaniu umowy online

Saldo i zadłużenie umowy

  • Zestawienie wymaganych płatności
  • Zestawienie wpłat dokonanych
  • Zestawienie zaległości umów
  • Zestawienie rat
  • Wyliczanie aktualnego salda oraz zaległości
  • Wykaz operacji finansowych
  • Dodawanie operacji finansowych – wpłata gotówkowa, przelew bankowy, płatność kartą, voucher, rozliczenie nadpłaty z okresów poprzednich, umorzenie
  • Historia płatności elektronicznych
  • Wiekowanie należności – płatności wymagane, wpłaty dokonane, kwota zadłużenia, liczba dni zadłużenia, kwota odsetek
  • Raport – zestawienie wpłat do umów
  • Raport – umowy z nadpłatami

Zarządzanie promocjami

  • Dodawanie i edycja treści/opisu promocji
  • Dezaktywacja/Aktywacja promocji
  • Przywiązanie promocji do ceny kursu lub stawek godzinowych
  • Typy promocji – kwotowa, procentowa, specjalna
  • Rodzaj podziału – równomiernie lub od ostatniej raty
  • Możliwość wprowadzenia obniżki dla pierwszej wpłaty
  • Ustawienia dodatkowe – data i godzina rozpoczęcia i zakończenia promocji

Informacje dodatkowe na umowie z kursantem

  • Dodawanie i edycja treści/opisu informacji dodatkowych
  • Dezaktywacja/Aktywacja pola
  • Zarządzanie wyświetlaniem informacji dodatkowych w kontekście treści umowy i formularzy rejestracji osadzonych na stronie internetowej
  • wyświetlaniem zgód w kontekście treści umowy, formularzy rejestracji na stronie internetowej, umowach zawieranych online

Źródła pochodzenia na umowie

  • Dodawanie i edycja treści/opisu
  • Dezaktywacja/Aktywacja pozycji
  • Zarządzanie wyświetlaniem informacji na temat źródła pochodzenia w kontekście treści umowy i formularzy rejestracji osadzonych na stronie internetowej

Obsługa wpłat/wypłat gotówkowych

  • Dodawanie wpłaty gotówkowej i generowanie dokumentu KP do wydruku
  • Dodawanie wypłaty z kasy i generowanie dokumentu KW do wydruku
  • Możliwość przypisania wpłat gotówkowych do umów lub faktur
  • Tworzenie raportów kasowych wg. zadanych dat
  • Zestawienia finansowe w formacie xls wyszukane według parametrów: oddział, typ płatności, wykonawca operacji, data
  • Opcjonalnie integracja z drukarką fiskalną

Obsługa wpłat z banków

  • Ładowanie historii wpłat z plików pobranych z banku
  • Zapisywanie podsumowania dla wczytanych paczek – liczba i wartość wpłat w paczce
  • Podgląd, edycja, usuwanie pozycji w ramach wczytanej paczki
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie podanego w przelewie identyfikatora umowy
  • Automatyczne wiązanie wpłat bankowych na podstawie powiązania numeru konta osoby wpłacającej z umową zarejestrowaną w systemie
  • Możliwość edycji wpłaty bankowej i powiązanie jednej wpłaty z dwoma lub większymi ilościami umów (w przypadku gdy wpłata dotyczy wielu osób)
  • Możliwość rozdzielenia płatności na dwie lub więcej umów
  • Przypisanie wpłaty do umowy lub do wystawionej faktury
  • Sugerowanie umów potencjalnie psujących do wpłaty w przypadku braku powiązania automatycznego (na podstawie nazwiska kursanta lub opiekuna)
  • Raport wpłat bankowych nie przypisanych do umów

Wystawianie faktur VAT

  • Wystawianie faktur VAT
  • Wystawianie faktur bez VAT
  • Integracja z GUS – pobieranie danych o firmie na podstawie NIP
  • Wystawienia faktur na podstawie towarów z magazynu, usług oraz własnych pozycji
  • Ewidencja sprzedaży do pobrania w pliku JPK lub xls
  • Globalne ustawienia dokumentu faktury – dodanie logo, serii numeracji
  • Informacje dodatkowe na fakturze – zwolnienie z podatku/podstawa zwolnienia
  • Masowe generowanie faktur do wpłat dokonanych
  • Masowe generowanie faktur do płatności planowanych
  • Automatyczna wysyłka faktury w formacie pdf na wskazany adres e-mail odbiorcy

Obsługa wiadomości e-mail

  • Określenie czasu wysyłania wiadomości z systemu (dni tygodnia, godziny)
  • Konfiguracja własnej skrzynki pocztowej - własny adres do wysyłki wiadomości
  • Określenie nadawcy wiadomości, odpowiedz do, tryb "onbehalf"
  • Konfiguracja stopki globalnej stopki mailowej
  • Wysyłanie wiadomości do pojedyńczego użytkownika, grup użytkowników
  • Wysyłanie wiadomości do użytkowników wyszukanych po statusach (np. potencjalny klient, lekcja pokazowa)
  • Opcja zatwierdzania wiadomości przed wysyłką
  • Możliwość zdefiniowania wiadomości okresowych (nadchodzące płatności, windykacja, urodziny kursantów)
  • Podgląd wiadomości przed wysyłką, dodawanie załączników
  • Możliwość sprawdzenia statusu wiadomości
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości na temat wydarzeń, rozwiązań umów oraz dodania danych do logowania

Obsługa wiadomości SMS

  • Określenie czasu wysyłania wiadomości z systemu (dni tygodnia, godziny)
  • Integracja z zewnętrznym operatorem bramki SMS
  • Możliwość dodania do systemu własnego klucza do bramki SMS i prowadzenia rozliczeń za wiadomości poza systemem
  • Określenie pola nadawcy wiadomości (losowy numer telefonu, lub nazwa szkoły)
  • Wysyłanie wiadomości do pojedyńczego użytkownika, grup użytkowników
  • Wysyłanie wiadomości do użytkowników wyszukanych po statusach (np. potencjalny klient, lekcja pokazowa)
  • Opcja zatwierdzania wiadomości przed wysyłką
  • Możliwość zdefiniowania wiadomości okresowych (nadchodzące płatności, windykacja, urodziny kursantów)
  • Podgląd przed wysyłką - Liczba wiadomości SMS, Kwota jednostkowa za część SMS, Kwota sumaryczna
  • Możliwość sprawdzenia statusu wiadomości

Zarządzanie grupami

  • Baza grup aktywnych i archiwalnych
  • Nadawanie dla grup kolorów widocznych na planie zajęć
  • Przypisywanie do grupy zasobów – oddział, sala lekcyjna, nauczyciel, kurs
  • Możliwość definiowania grupy jednoosobowej
  • Dodawanie daty rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupy
  • Dodawanie sposobu wyliczania zajęć – na podstawie okresu grupy”od-do”, na podstawie ilości zajęć, na podstawie czasu zajęć
  • Dodawanie harmonogramu pracy grupy
  • Możliwość zdefiniowania dedykowanych ustawień dla pojedynczej grupy lub ustawień globalnych dla wszystkich grup – kategoria ocen, usprawiedliwienia, nieprzygotowania, prace domowe, odrobienia
  • Automatyczna archiwizacja grupy
  • Możliwość tworzenia grup firmowych przypisanych do organizacji

Plan zajęć

  • Automatyczne tworzenie planu na podstawie terminów zajęć poszczególnych grup
  • Wskazywanie kolizji sal (sal zajętych)
  • Wskazywanie kolizji nauczycieli (zajętych nauczycieli)
  • Dodawanie dni wolnych od pracy
  • Tworzenie dynamicznych zajęć (nie wynikających z planu) 
  • Wskazywanie zastępstw jednorazowych oraz okresowych
  • Wskazywanie odrabianych zajęć przez uczniów
  • Wskazywanie lekcji pokazowych

Odwoływanie zaplanowanych zajęć

  • Wskazywanie zastępstw
  • Dodawanie nowych zajęć
  • Uzupełnianie obecności na zajęciach
  • Automatyczne wypełnianie zajęć

Uzupełnianie zajęć

  • Dodawanie statusów obecności – obecny/nieobecny/spóźniony
  • Statusy – przygotowany/nieprzygotowany do zajęć
  • Pole opisu zajęć
  • Dodawanie prac domowych z terminem realizacji
  • Dodawanie ocen opisowych
  • Dodawanie uwag
  • Dokumenty do zajęć – możliwość dołączenia pliku, linków do zewnętrznych zasobów, pomocy dydaktycznych
  • Dodawanie informacji o wykorzystanych narzędziach dydaktycznych (książki, płyty, filmy, itp)
  • Automatyczne wypełnianie zajęć (opcjonalnie)
  • Możliwość dodania specjalnej stawki dla nauczyciela
  • Możliwość wprowadzenia przez nauczyciela korekty czasu trwania zajęć

Zarządzanie obecnościami uczniów na zajęciach

  • Sprawdzanie listy obecności na zajęciach
  • Statusy – obecny, spóźniony, nieobecny
  • Dodawanie terminu odrobienia nieobecności ze wskazaniem grupy/zajęć
  • Informacje o odrabianiu zajęć (zaplanowanych i zrealizowanych) na koncie kursanta
  • Statystyki obecności dla grup i grup firmowych
  • Usprawiedliwianie nieobecności
  • Frekwencja na zajęciach
  • Raport nieobecności występujących kilka razy z rzędu
  • Raport nieobecności i odrabiania zajęć

Zarządzanie ocenami

  • Określanie skali ocen
  • Dodawanie wagi ocen
  • Dodawanie ocen

Zarządzanie rodzicami/opiekunami

  • Dodawanie jednego lub dwóch opiekunów
  • Dodawanie danych kontaktowych oraz dedykowanych numerów do wiadomości SMS
  • Dodawanie specjalnych numerów do umowy/zapisów (tzw. ICE)
  • Przypisanie jednego opiekuna do jednego lub wielu uczniów

Dodawanie i edycja wydarzeń

  • Dodawanie nazwy i opisu wydarzeń
  • Dodawanie załączników do wydarzeń (plakat)
  • Sprecyzowanie kogo dotyczy wydarzenie (kurs/grupa/uczeń)
  • Przesyłanie powiadomień na temat wydarzeń (email, SMS) oraz ich harmonogramu
  • Tworzenie różnych kategorii wydarzeń
  • Możliwość określania wielkości grup
  • Możliwość samodzielnego dopisywania do wydarzeń opiekunów i uczniów
  • Wiązanie wydarzeń z zajęciami – umożliwienie w ten sposób utworzenia planowanych wydarzeń dydaktycznych (sprawdziany, lekcje pokazowe)

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • lektorami

Kontynuacja nauki

  • Możliwość określenia sugerowanego kursu następnego
  • Ręczne wskazywanie sugerowanego kursu następnego dla ucznia 
  • Przedłużanie umów / tworzenie zapisów na kolejny rok na podstawie sugerowanych kursów następnych

Zarządzanie nauczycielami

  • Baza nauczycieli aktualnych i archiwalnych
  • Możliwość wczytania bazy nauczycieli w procesie wdrożenia na podstawie przekazanych rekordów w formacie xls
  • Przypisany do Nauczyciela własny Klucz API do Platform Zoom, Click Meeting, LiveWebinar, WizIQ
  • Rozliczenia za prowadzone zajęcia na podstawie przyporządkowanego modelu rozliczeń
  • Przyporządkowanie przedmiotów nauczania
  • Przyporządkowanie poziomów nauczania
  • Wyznaczanie zastępstw jednorazowych i okresowych w podanym okresie
  • Dodawanie okresów niedostępności nauczyciela – dni tygodnia/określony przedział czasu
  • Wysyłka wiadomości z akceptacją lub bez akceptacji
  • Dodawanie zadań
  • Możliwość zdefiniowania dedykowanej stopki mailowej
  • Generowanie dokumentów rozliczeniowych – faktura VAT, umowa zlecenie, umowa o dzieło

Rozliczenia z nauczycielami

  • Rozliczenia z nauczycielami na poziomie stawek określanych globalnie (dla całej szkoły), stawek dla poszczególnych grup lub stawek na poziomie zajęć
  • Rozliczenia prowadzenia rozliczeń za zajęcia na podstawie ilości osób w grupie oraz czasu trwania zajęć
  • Możliwość zatwierdzania zajęć do rozliczeń
  • Raport - przewidywane wynagrodzenia
  • Raport rozliczeń za zrealizowane zajęcia
  • Raporty do pobrania danych w formacie xls, pdf
  • Generowanie dokumentów rozliczeniowych – faktura VAT, umowa zlecenie, umowa o dzieło

Magazyny

  • Definiowanie magazynów
  • Definiowanie kategorii towarów i usług
  • Dodawanie i edycja towarów i usług
  • Tworzenie dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ)
  • Tworzenie automatyczne dokumentów przyjęć (PZ) oraz wydań (WZ) na podstawie faktur zakupu i sprzedaży
  • Możliwość przekazywania towarów na stan pojedynczego ucznia
  • Możliwość zbiorczego przekazywania towarów na stan uczniów danej grupy oraz tworzenie zestawień listy materiałów do przekazania dla nauczycieli

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • nauczycielami

Pulpit/Dashboard

  • Widok na nadchodzące zajęcia
  • Możliwość dodawania informacji na temat zajęć (np. uzupełnianie listy obecności, dodawanie uwag)
  • Wgląd do grafiku zajęć
  • Dostępność czatu
  • Widok na nadchodzące wydarzenia
  • Zarządzanie grupami (np. odwoływanie i przesuwanie zajęć) do których nauczyciel jest przypisany w zależności od uprawnień nadanych przez właściciela szkoły

Widok na własne grupy

  • Wgląd w tygodniowy rozkład zajęć
  • Widok na plan zajęć na najbliższy miesiąc
  • Wgląd w listę uczniów

Uzupełnianie zajęć

  • Dodawanie statusów obecności – obecny/nieobecny/spóźniony
  • Statusy – przygotowany/nieprzygotowany do zajęć
  • Pole opisu zajęć
  • Dodawanie prac domowych z terminem realizacji
  • Dodawanie ocen opisowych
  • Dodawanie uwag
  • Dokumenty do zajęć – możliwość dołączenia pliku, linków do zewnętrznych zasobów, pomocy dydaktycznych
  • Dodawanie informacji o wykorzystanych narzędziach dydaktycznych (książki, płyty, filmy, itp)
  • Automatyczne wypełnianie zajęć (opcjonalnie)
  • Możliwość dodania specjalnej stawki dla nauczyciela
  • Możliwość wprowadzenia przez nauczyciela korekty czasu trwania zajęć

Własna oś czasu

  • Oś na której wyświetlane są informacje o uczniu w porządku chronologicznym, są to informacje dotyczące:
    • przystąpienia do szkoły
    • uwag
    • ocen
    • ocen opisowych
    • rezygnacji ze szkoły
    • ewentualnie innych zdarzeń
  • Dla rodziców dodatkowo na widoku dostępne są informacje na temat:
    • płatności nadchodzących
    • wpłat

Widok na własną grupę ucznia

  • Widok na tygodniowy rozkład zajęć
  • Wgląd w plan zajęć na najbliższy miesiąc
  • Wgląd listę uczniów

Dla rodziców/opiekunów

  • Możliwość wyboru ucznia z listy (jeśli więcej niż jeden)
  • Możliwość przeglądania wszystkich informacji o uczniu w kontekście ucznia wybranego z listy

Dodawanie dokumentów

  • Możliwość dodania dodatkowych dokumentów na temat ucznia
  • Możliwość określania poziomu dostępu do dokumentów – dokument wewnętrzny, dokument widoczny dla opiekuna i ucznia

Osiągnięcia

  • Dostęp do wszystkich osiągnięć ucznia, takich jak:
    • oceny
    • oceny opisowe
    • uwagi

Komunikacja czat

  • Obsługa wiadomości Czat między użytkownikami systemu
    • pracownikami biurowymi
    • uczniami
    • rodzicami
    • nauczycielami

Widok obecności w zajęciach

  • Widok na aktualną statystykę obejmującą
    • spóźnienia
    • obecności
    • nieobecności (w tym opcjonalnie nieobecności usprawiedliwione)

Korzyści

Dlaczego warto
korzystać z systemu
EduSky

platnosci on-line

Kalendarz zajęć

Planuj i dodawaj zajęcia do kalendarza. Udostępniaj informacje o zajęciach dla uczniów i lektorów.

wizerunek

Powiadomienia o zajęciach

Wysyłaj powiadomienia SMS o nadchodzących,
lub odwołanych zajęciach.

Korzyść #4
platnosci on-line

Zarządzanie wpłatami za zajęcia

Nie trać czasu! Wykorzystuj automatyczne wiązanie wpłat bankowych za kursy z konkretną umową.

wizerunek

Pozytywny wizerunek szkoly

Buduj pozytywne relacje z kursantami,
zapewnij im możliwość korzystania z nowoczesnych kanałów komunikacji

Korzyść #3
Komunikacja SMS

Skuteczna komunikacja

Bądź w ciągłym kontakcie z uczniami i rodzicami. Korzystaj z czatu lub wysyłaj wiadomości mailowe.

Baza_uczniow

Baza uczniów i lektorów

Daj nauczycielom, opiekunom i studentom
dostęp do osobistych profili zawierających dedykowane informacje i harmonogramy.

Korzyść #2
Zarządzanie

Proste zarzadzanie szkołą

Definiuj różne rodzaje kursów,
dodawaj uczniów, układaj plany zajęć

Finanse

Kontrola finansów

Monitoruj zaległe wpłaty, wysyłaj
przypomnienia o nadchodzącyh płatnościach

Korzyść #1

Zapraszamy do kontaktu

Szukasz systemu do zarządzania szkołą?
zadzwoń lub wpisz swoje dane - oddzwonimy z ofertą.

Wsparcie techniczne

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu
odpowiadamy pod adresem e-mail:

Telefon
[email protected]

Czekamy na kontakt
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Gdzie jesteśmy?

Jeśli jesteś w okolicy zapraszamy do
naszego biura w kieleckim
parku technologicznym
ul. olszewskiego 6, 25-663 Kielce

Jak dojechać
zobacz na mapie

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych

Logo