Jeśli zalogujesz się do systemu jako uczeń lub opiekun,
będą dla ciebie widoczne następujące informacje:
- Dane personalne oraz teleadresowe ucznia i rodzica/opiekuna\
- Informacje dotyczące podpisanej umowy – status umowy, możliwość pobrania dokumentu
- Informacje rozliczeniowe – wpłaty gotówkowe, bankowe (przelewy) i on-line (opcja), płatności częściowe, plan płatności oraz lista płatności zrealizowanych.
- Promocje przyznane przy podpisywaniu umowy
- Szczegóły dotyczące kursu (data rozpoczęcia i zakończenia kursu, ilość jednostek lekcyjnych)
- Informacje o grupach do których przypisany jest uczeń (lektorzy, sale, dni tygodnia i godziny zajęć)
- Harmonogram zajęć w formie kalendarza na cały okres obowiązywania grupy.
- Dane lektorów prowadzących zajęcia.
- Zestawienie przeprowadzonych zajęć:
- Uwagi
- Ocen i oceny opisowe
- Obecność, nieobecności i spóźnienia
- Wiadomości czat z administracją szkoły i lektorem
- Dostęp do informacji o wydarzeniach w szkole
- Lista materiałów przypisanych do kursu.
- Przegląd wypożyczonych materiałów.
Dla ucznia
dostępne są w systemie następujące operacje:
- Wysyłanie wiadomości chat do administracji szkoły i lektora
- Wypożyczenie i zwrot materiałów dydaktycznych
- Dostęp do systemu zarówno z komputera jak i urządzeń mobilnych (telefon, laptop)
Niezależnie od podanych opcji,
platforma pozwala na:
- Zapisy do szkoły poprzez dedykowany formularz osadzony na stronie internetowej, pozwalający na podpisanie umowy on-line
- Otrzymywanie wiadomości e-mail ze szkoły
- Otrzymywanie wiadomości SMS ze szkoły