Banner
ScrollDown

Categories

FAQ: CRM (EN)

Whcodząc w konkretnego ucznia lub lektora, system umozliwia dodanie dedykowanego zdarzenia związanego z nim, dzięki czemu uzyskujemy możliwość ewidencjonowania zdarzeń nie tylko edukcyjnych, ale równiez około szkolnych, takich jak dedykowane spotkania, kontakty telefoniczne czy inne własne zadania.

Aby dodać takie zdarzenie, po wejściu w zakładkę ucznia lub lektora, w prawej części ekranu mamy kilka ikonek pozwalających na dodanie:

  • notatki
  • spotkania
  • kontaktu telefonicznego
  • innego zadania.

Zdarzenia dodane do w ramach użytkownika, pojawiają się dla sekretariatu w sekcji "Wydarzenia" na pulpicie głównym oraz pojawiają się również na pulpicie osób dla której zdefiniowano takie zdarzenie. Dodatkowo wszystkie dodane zdarzenia są dostępne na osi czasu ucznia lub lektora.

Zapraszamy do kontaktu EN

jesteś zainteresowany systemem EduSky?
zadzwoń lub wpisz swoje dane - oddzwonimy z ofertą. EN

TECHNICAL SUPPORT

WE ANSWER ALL QUESTIONS CONCERNING THE SYSTEM
AT THE FOLLOWING EMAIL ADRES:

Telefon
[email protected]

WE WAIT FOR YOUR MESSAGE
FROM MONDAY TO FRIDAY, 8 A.M. TO 4 P.M.

WHERE ARE WE?

IF YOU ARE IN THE NEIGHBOURHOOD,
COME AND VISIT US IN THE OFFICE
SITUATED IN THE KIELCE TECHNOLOGY PARK
UL.OLSZEWSKIEGO 6, 25-663 KIELCE

HOW TO GET THERE?
See the itinerary on the map

IF YOU HAVE A SPARE MOMENT

CHECK OUR PROFILES IN THE SOCIAL MEDIA

Logo