Gdy podpisujesz z kursantem umowę nie zapominaj o dopełnieniu obowiązku informacyjnego. Przetwarzanie danych klienta w celu realizacji umowy wymaga poinformowania go co dzieje się z jego danymi, a w szczególności o tym, kto jest administratorem jego danych, jaki jest cel i podstawa ich przetwarzania.
Zgody są w systemie eduSky zmienną, która jest dociągana do umowy generowanej z systemu. Możesz więc samodzielnie dodać wszelkie zgody jakie obowiązują w Twojej szkole.
Aby dodać ZGODĘ przejdź do sekcji UMOWY , kliknij w zakładkę ZGODY i wybierz opcję DODAJ ZGODĘ . Uzupełnij dane zgodnie z opisami, a całość operacji potwierdź przyciskiem ZAPISZ.
Na formularzu dodawania zgody są do określenia następujące parametry:
- Wyświetl lub nie wyświetlaj na formularzu rejestracji – zaznaczenie tej opcji wymagane jest w momencie gdy chcemy aby dodawana Zgoda była wyświetlany na formularzu zewnętrznym generowanym na potrzeby zapisów do szkoły i osadzanym na stronie internetowej. Jeśli nie korzystamy z zewnętrznych formularzy do zapisów należy zaznaczyć opcję „Nie wyświetlaj na formularzu rejestracji”.
- Wyświetl lub nie wyświetlaj w umowach – jeśli nie chcemy aby dodawana Zgoda była prezentowana na umowie wówczas zaznaczamy opcję „ Nie wyświetlaj w umowach”.
- Wyświetl lub nie wyświetlaj w formularzu lekcji demonstracyjnej – adekwatnie jak powyżej
- Tytuł np. zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Opis – wpisz treść zgody
- Kolejność wyświetlania – jeśli na umowie dodajesz jeszcze inne zgody, możesz określić kolejność ich wyświetlania.
- Blokada SMS
- Blokada E-mail
- Zgoda wymagana – określ czy zgoda jest niezbędna czy nie