Przy podpisywaniu umowy, szkoła może oferować swoim klientom wybór określonego typu płatności. np. gotówka, przelew bankowy, płatność kartą. Lista wprowadzonych rodzajów płatności znajduje się w module ZAPISY w zakładce WSZYSTKIE PŁATNOŚCI.
Dodane rodzaje płatności mogą być edytowane. W systemie EduSky można zdefiniować różne rodzaje płatności, które będą widoczne do wyboru w momencie podpisywania z klientem umowy.
DODAWANIE NOWEGO RODZAJU PŁATNOŚCI
Aby dodać do systemu nowy rodzaj płatności należy w Module ZAPISY - wybrać zakładkę TYPY PŁATNOŚCI--DODAJ TYP PŁATNOŚCI i wypełnić pola w udostępnionym formularzu:
- tytuł płatności
- ops płatności
- opis płatności na dokumencie
- zwyżka dla płatności
- zniżka dla płatności
- typ zwyżki/zniżki
- płatność na raty - TAK/NIE
- raty równe - TAK/NIE
- wartość pierwszej raty w %UWAGA! Jeśli ta wartość nie zostanie zdefiniowana, to system weźmie pod uwagę wartość zdefiniowaną przy kursie. Wartość ta działa jedynie dla rat, które nie są równe (Raty równe: Nie)
- ilość rat
- ilość dni na wpłatę od zawarcia umowy
- termin drugiej i kolejnych wpłat
- pokazuj na formularzu www - pozwala na okreslenie, któe raty pojawiają się na formularzu internetowym
Dodanie nowego rodzaju płatności potwierdzamy zielonym przyciskiem ZAPISZ.
EDYCJA POZYCJI
Aby edytować pozycję należy w widoku listy wejść w opcje - Edycja. Pozwoli nam to na edycję danej pozycji.