Banner
ScrollDown

Kategorie

FAQ: CRM

Whcodząc w konkretnego ucznia lub lektora, system umozliwia dodanie dedykowanego zdarzenia związanego z nim, dzięki czemu uzyskujemy możliwość ewidencjonowania zdarzeń nie tylko edukcyjnych, ale równiez około szkolnych, takich jak dedykowane spotkania, kontakty telefoniczne czy inne własne zadania.

Aby dodać takie zdarzenie, po wejściu w zakładkę ucznia lub lektora, w prawej części ekranu mamy kilka ikonek pozwalających na dodanie:

  • notatki
  • spotkania
  • kontaktu telefonicznego
  • innego zadania.

Zdarzenia dodane do w ramach użytkownika, pojawiają się dla sekretariatu w sekcji "Wydarzenia" na pulpicie głównym oraz pojawiają się również na pulpicie osób dla której zdefiniowano takie zdarzenie. Dodatkowo wszystkie dodane zdarzenia są dostępne na osi czasu ucznia lub lektora.

Korzyści

Dlaczego warto
korzystać z systemu
EduSky

platnosci on-line

Kalendarz zajęć

Planuj i dodawaj zajęcia do kalendarza. Udostępniaj informacje o zajęciach dla uczniów i lektorów.

wizerunek

Powiadomienia o zajęciach

Wysyłaj powiadomienia SMS o nadchodzących,
lub odwołanych zajęciach.

Korzyść #4
platnosci on-line

Zarządzanie wpłatami za zajęcia

Nie trać czasu! Wykorzystuj automatyczne wiązanie wpłat bankowych za kursy z konkretną umową.

wizerunek

Pozytywny wizerunek szkoly

Buduj pozytywne relacje z kursantami,
zapewnij im możliwość korzystania z nowoczesnych kanałów komunikacji

Korzyść #3
Komunikacja SMS

Skuteczna komunikacja

Bądź w ciągłym kontakcie z uczniami i rodzicami. Korzystaj z czatu lub wysyłaj wiadomości mailowe.

Baza_uczniow

Baza uczniów i lektorów

Daj nauczycielom, opiekunom i studentom
dostęp do osobistych profili zawierających dedykowane informacje i harmonogramy.

Korzyść #2
Zarządzanie

Proste zarzadzanie szkołą

Definiuj różne rodzaje kursów,
dodawaj uczniów, układaj plany zajęć

Finanse

Kontrola finansów

Monitoruj zaległe wpłaty, wysyłaj
przypomnienia o nadchodzącyh płatnościach

Korzyść #1

Zapraszamy do kontaktu

Szukasz systemu do zarządzania szkołą?
zadzwoń lub wpisz swoje dane - oddzwonimy z ofertą.

Wsparcie techniczne

Na wszelkie pytania dotyczące działania systemu
odpowiadamy pod adresem e-mail:

Telefon
[email protected]

Czekamy na kontakt
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Gdzie jesteśmy?

Jeśli jesteś w okolicy zapraszamy do
naszego biura w kieleckim
parku technologicznym
ul. olszewskiego 6, 25-663 Kielce

Jak dojechać
zobacz na mapie

W wolnej chwili

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych

Logo