Kursy są jednym z podstawowych elementów systemu. W ramach kursów definiowane są parametry niezbędne do prawidłowego prowadzenia zapisów do szkoły (ceny kursu i wartość pierwszej wpłaty). Dodatkowo w ramach kursów określamy proponowaną ścieżkę kursów (Sugerowany następny kurs) co upraszcza sposób przedstawiania propozycji dalszej nauki.
Lista aktualnie dodanych w systemie Kursów znajduje się w module SEKRETARIAT -- KONFIGURACJA --KURSY. Z poziomu Listy Kursów dostępne opcje pozwalają na dodaniem, edycję kursu oraz wysłanie wiadomości do uczestników przypisanych do danego kursu.
DODAWANIE NOWEGO KURSU
Aby dodać Nowy Kurs należy wejść w moduł SEKRETARIAT -- KONFIGURACJA --KURSY-- DODAJ KURS.
Po wejściu w zakładkę uzupełniamy informacje wymagane w formularzu:
- Tytuł
- Czas jednostki lekcyjnej np. 60 minut.
- Ilość zajęć w roku szkolnym
- Przedmiot (pole wyboru np. j. angielski)
- Minimalna pierwsza wpłata
- Sugerowany następny kurs (pole wyboru)
- Poziom nauczania (pole wyboru)
- Cena brutto kursu
- Stawka podatku VAT (pole wyboru)
Operację potwierdzamy zielonym przyciskiem ZAPISZ.
EDYCJA POZYCJI
Aby edytować pozycję należy w widoku listy wejść w opcje - Edycja. Pozwoli nam to na edycję danej pozycji.
WYSŁANIE WIADOMOŚCI
Jeśli chcemy wysłać wiadomość do uczestników kursu, w widoku listy wejść w opcje - wiadomość do kursu. Dzięki temu wyświetlone zostanie okno, gdzie możemy zdefiniować do kogo, jaka oraz kiedy wiadomość może zostać wysłana. Należy zwrócić uwagę, że wysyłka taka spowoduje wysyłkę do wszystkich użytkowników grup związanych z kursem.