Jeśli dodałeś do systemu wszystkie elementy umowy, możesz przystąpić do DODAWANIA NOWEJ UMOWY.
Aby dodać umowę przejdź do sekcji UMOWY, kliknij w zakładkę DODAJ UMOWĘ. Uzupełnij dane zgodnie z opisami, a całość operacji potwierdź przyciskiem ZAPISZ.
DODAWANIE UMOWY KROK PO KROKU
- Wybierz z listy lub dodaj nowego ucznia
- Własny symbol umowy – dodaj jeśli jest taka potrzeba
- Uzupełnij datę podpisania oraz daty obowiązywania umowy od-do. Domyślnie system podpowiada daty, sprawdź czy są poprawne i zmodyfikuj jeśli jest taka potrzeba.
- Wybierz Kurs, Grupę lub Usługę
- Określ model płatności – Wybierz z listy
- Określ częstotliwość płatności
- Raty – przesuwając suwak określ na ile rat ma być podzielona płatność
- Przesunięcia w groszach – wybierz opcję z listy
- Określ termin pierwszej płatności i jeśli są to raty to termin drugiej i kolejnych rat. Mechanizm tez powala na określenie, kiedy będzie płacona pierwsza rata (np. 20 października) oraz kolejne (np. 5 listopada i 5 każdego kolejnego miesiąca). Możliwe też jest zamodelowanie dwóch rat, płatnych na początku każdego z semestrów. Wtedy ustalamy cenę kursu z dwoma ratami, a przy wyborze terminów, podajemy termin początku pierwszego i drugiego semestru. Dzięki temu mamy możliwość rozliczeń za każdy kwartał.
- Określ Zwyżki i Zniżki dla płatności jeśli jest taka potrzeba
- Dodaj zadatek – jeśli jest taka potrzeba - Zadatek tworzy nam nową ratę z dniem podpisania umowy, a jednocześnie pomniejsza wartość pozostałych rat.
- Kwota kursu brutto – Wybierz z listy wcześniej zdefiniowanych cen do danego kursu
- Wybierz Oddział – jeśli Twoja szkoła działa w kilku lokalizacjach
- Wzór umowy – wybierz z Listy
- Zaznacz źródła pochodzenia
- Zgody – kliknij przycisk Rozwiń i zaznacz zgody jakie wyraził klient
- Informacje dodatkowe – kliknij przycisk Rozwiń i uzupełnij pola
- Jeśli wszystkie informacje zostały dodane kliknij ZAPISZ. Po tej operacji umowa otrzymuje status Umowy Zaakceptowanej
- Jeśli chcemy rozpocząć rozliczanie umowy, z opcji po prawej stronie wybieramy Opcje->PODPISZ UMOWĘ. System zapyta jeszcze czy utworzyć konta oraz wysłać informacje o zawarciu umowy na maile podane w systemie. Jest zaakceptujemy, umowa zmieni status na Umowa podpisana, zostanie nadany jej numer i zostaną wysłane informacje do ucznia oraz opiekunów.