Umowy na platformie eduSky pełnią kluczową rolę i agregują wszystkie ustalenia związane ze współpracą szkoły z uczniem / rodzicem. Wzór takiego formularza jest implementowany przez dostawcę platformy na etapie jej uruchamiania dla każdego z klientów osobno.
Jednym z elementów procesu wdrożenia systemu eduSky jest zaimplementowanie do systemu wzoru lub wzorów umów jakie podpisujesz z kursantami.
Nasi pracownicy dodają do systemu stałą treść umowy, natomiast pozostałe dane jako zmienne dociągają się automatycznie z systemu.
Elementy zmienne dociągane do umowy z systemu to:
- Dane teleadresowe Twojej szkoły
- Dane teleadresowe kursanta/ opiekuna
- Informacje dotyczące Kursu - nazwa kursu, ilość zajęć, opłaty, ustalone typy i częstotliwość płatności
- Informacje dotyczące udzielonych Promocji
- Zgody na przetwarzanie danych osobowych i wizerunku
- Informacje dodatkowe
- Źródła pochodzenia
Umowa do systemu może być wprowadzona:
- przez sekretariat ręcznie
- przez sekretariat automatycznie na podstawie automatycznego przedłużenia umowy
- przez stronę www za pomocą udostępnionego formularza
Wprowadzone umowy mogą mieć w systemie eduSKY następujące statusy:
- Umowa zaakceptowana - są to umowy niepodpisane dodane do systemu
- Ręcznie przez obsługę sekretariatu
- N podstawie danych uzupełnionych poprzez formularz zapisu umieszczony na stronie internetowej.
Wprowadzone dane wymagają sprawdzeniu w sekretariacie pod względem merytorycznym. Umowy takie nie posiadają przywiązanych promocji.
- Umowa podpisana – dokument, który został zaakceptowany i przedstawiony dla klienta do podpisu. Umowa podpisana może zostać wycofana do stanu umowy zaakceptowanej pod warunkiem że nie posiada związanych z nią wpłat.
- Umowa zakończona - umowa zamknięta automatycznie przez system po zakończeniu cyklu nauczania.
- Umowa rozwiązana - umowy rozwiązane na wniosek rodzica.
Lista wszystkich umów z kursantami dostępna jest w systemie w sekcji UMOWY w zakładce UMOWY.
Na liście umów prezentowany jest:
- Numer umowy - nadawany automatycznie identyfikator umowy
- Wybrany model płatności
- Status umowy - np. umowa podpisana
- Nazwa kursu
- Imię i nazwisko Ucznia
- Imię i nazwisko Opiekuna
- Saldo
Z poziomu widoku umowy dostępne są następujące opcje:
- podgląd umowy
- duplikuj umowę
- zapłać przelewem elektronicznym
- dodaj płatność
- wycofaj umowę - opcja dostępna dla umów podpisanych i nie posiadających związanych z nimi wpłat
- wyślij informacje dotyczące umowy
- regeneruj płatności
- generuj fakturę
- podpisz umowę
- rozwiąż umowę w przypadku podpisanych