Pracownik biurowy to osoba, którą możemy dopisać do systemu np. w celu wykonywania czynności administracyjnych. Dopisanie takie może wykonać wyłącznie osoba posiadająca wyższe uprawnienia, tj. WŁAŚCICIEL. Lista aktualnie dodanych w systemie Pracowników Biurowych znajduje się w module SEKRETARIAT -- KONFIGURACJA --PRACOWNICY BIUROWI
Z poziomu Listy Pracowników Biurowych dostępne opcje pozwalają na dodanie oraz edycję użytkownika.
DODAWANIE PRACOWNIKA BIUROWEGO
Aby dodać pracownika biurowego należy wejść w moduł SEKRETARIAT -- KONFIGURACJA --PRACOWNICY BIUROWI-- DODAJ PRACOWNIKA BIUROWEGO.
Po wejściu w zakładkę uzupełniamy informacje wymagane w formularzu:
- Imię, nazwisko
- Data urodzenia
- Ulica, miasto
- Kod pocztowy
- Telefon komórkowy
- Pesel
- Informacje dodatkowe
Operację potwierdzamy zielonym przyciskiem ZAPISZ.
EDYCJA POZYCJI
Aby edytować pozycję należy w widoku listy wejść w opcje - Edycja. Pozwoli nam to na edycję danej pozycji.