Standardową metodą dodawania uczniów jest dodawanie ich z poziomu formatki udostępnionej na potrzeby podpisywania nowej umowy. Wchodzimy w moduł ZAPISY- DODAJ NOWĄ UMOWĘ i klikamy przycisk DODAJ UCZNIA. Po wypełnieniu danych operację potwierdzamy zielonym przyciskiem ZAPISZ poprzez Lista aktualnie dodanych w systemie Uczniów znajduje się w module SEKRETARIAT -- UCZNIOWIE/ OPIEKUNOWIE -- UCZNIOWIE
Możliwe jest jednak dodanie i edycja ucziów bezpośrednio z poziomu kartoteki Uczniów.
DODAWANIE NOWEGO UCZNIA
Aby dodać ucznia należy wejść w moduł SEKRETARIAT -- SEKRETARIAT -- UCZNIOWIE/ OPIEKUNOWIE -- DODAJ UCZNIA. Po wejściu w zakładkę uzupełniamy informacje wymagane w formularzu:
- Imię, nazwisko
- Data urodzenia
- Ulica, miasto
- Kod pocztowy
- Telefon komórkowy
- Pesel
- Informacje dodatkowe
- osoba polecająca
Operację potwierdzamy zielonym przyciskiem ZAPISZ.
EDYCJA DANYCH UCZNIA
Aby edytować pozycję należy w widoku listy wejść w opcje - Edycja. Pozwoli nam to na edycję danej pozycji.