Posiadasz w swojej szkole kilka sal lekcyjnych? Wprowadź je do systemu. Dzięki temu zajęcia prowadzone w szkole będzie można powiązać z salami co zostanie uwzględnione na widoku planu zajęć.
Aby dodać SALE LEKCYJNE wchodzimy do sekcji ZASOBY ->> SALE LEKCYJNE i wybieramy opcję DODAJ SALĘ.
Uzupełniamy wymagane pola zgodnie z opisami, a całość operacji potwierdzamy przyciskiem ZAPISZ.
W formularzu edycji Sali Lekcyjnej umieść następujące informacje:
- Nazwa sali
- Numer sali
- Liczba miejsc
- Oddział - wybierz z listy wprowadzonych wcześniej danych
- Miesięczny Koszt Utrzymania Sali - możemy tutaj dodać wartość, która będzie brana pod uwagę w raporcie określającym rentowność zajęć.
- Dla Sali lekcyjnej możesz również określić kolor, który będzie kolorem ikonki wyróżniającym sale w widoku listy np. Nadchodzących i Zrealizowanych Zajęć.